stanowisko ds. rolnictwa, ochrony środowiska i gospodarki
Wymagania niezbędne - konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na omawianym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
- dobra znajomość obsługi komputera i programów komputerowych,
- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o gospodarce nieruchomościami, Prawo budowlane, ustawy o samorządzie gminnym,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
- umiejętność analitycznego myślenia, pracy pod presją.
- nadzór nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości związanych z utrzymaniem czystości i porządku,
- wydawanie wypisów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, wydawanie informacji o terenie,
- prowadzenie ewidencji bezodpływowych zbiorników na nieczystości płynne, przydomowych oczyszczalni ścieków, kontrola w zakresie opróżniania bezodpływowych zbiorników i przydomowych oczyszczalni ścieków, prowadzenie ewidencji umów o odbiór odpadów komunalnych, kontroli przestrzegania przepisów dotyczących utrzymania czystości i porządku w gminie,
- sporządzanie sprawozdań wynikających z zakresu działania stanowiska,
- realizacja spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów oraz spraw związanych z wymierzaniem kar pieniężnych za samowolne usuwanie drzew i krzewów,
- prowadzenie spraw związanych z ochroną roślin uprawnych przed szkodnikami, chorobami i chwastami,
- prowadzenie spraw dotyczących ochrony zwierząt,
- prowadzenie spraw dotyczących wykazu ras psów uznawanych za agresywne oraz przedstawiania warunków wydawania zezwoleń na utrzymanie psa takiej rasy,
- prowadzenie spraw związanych z rozwiązywaniem problemów bezdomnych zwierząt.
- List motywacyjny.
- Życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni.
- Kopie lub odpis dokumentów potwierdzających:
a) wykształcenie
b) staż pracy (np. świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu),
c) posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty). - Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiające zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania
z pełni praw publicznych. - Oświadczenie, o nie skazaniu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z podpisaną klauzulą informacyjną RODO.
- W przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów przedstawionych dokumentów.
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- miejsce pracy – Urząd Gminy Ruda-Huta, 22-110 Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44,
- praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca przy komputerze,
- budynek wyposażony jest w windę.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 r., poz. 530), na czas nieokreślony lub określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Ruda-Huta, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2023 r. nie przekroczył 6%.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska kandydata wraz z adresem i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. rolnictwa, ochrony środowiska i gospodarki” w sekretariacie Urzędu, lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Rudzie-Hucie, ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta, w terminie do dnia 25 kwietnia 2023 r. do godz. 15.30.
Dodatkowych informacji udziela sekretarz gminy w siedzibie Urzędu lub telefonicznie pod nr tel. (82) 568-60-33.
Inne informacje:
- Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane; o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu;
- Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
- pierwszy etap, sprawdzanie ofert pod względem formalno-prawnym, bez udziału kandydatów
- drugi etap – komisja rekrutacyjna przeprowadza rozmowę kwalifikacyjną; - Sekretarz gminy będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze w ciągu 3 dni roboczych od daty upływu terminu składania dokumentów.
- Otrzymane dokumenty nie będą odsyłane.
- Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Ruda-Huta (http://ugrudahuta.bip.lubelskie.pl /) oraz na tablicy informacyjnej siedziby Urzędu Gminy w Rudzie-Hucie, ul. Niepodległości 44.
Klauzula informacyjna RODO
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących prawach z tym związanych.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Ruda-Huta jest: Wójt Gminy Ruda-Huta, z siedzibą przy ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta.
- W przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Ruda-Huta, a także przysługujących uprawnień, należy skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Ruda-Huta za pośrednictwem adresu e-mail: iod@ruda-huta.pl
- Administrator danych osobowych – Wójt Gminy Ruda-Huta - przetwarza dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
a) wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze,
b) wypełnienia zadania realizowanego w interesie publicznym ciążącym na Administratorze lub w ramach sprawowania powierzonej władzy publicznej,
c) realizacji zawartych umów,
d) w pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody. - W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 4 odbiorcami danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Ruda-Huta i przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Wójt Gminy Ruda-Huta. - Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych,
b) prawo żądania sprostowania/poprawienia danych osobowych,
c) prawo żądania usunięcia danych osobowych przetwarzanych bezpodstawnie; informujemy, że w zakresie, w jakim dane są przetwarzane na podstawie zgody istnieje prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,
d) prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
e) prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych ze względu na szczególną sytuacje – w przypadkach, gdy przetwarzamy dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu,
f) prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas swoich danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko, co do tych danych, które przetwarzamy na podstawie zgody,
g) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. - W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), osobie przysługuje prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
- W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
- Podanie przez danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.
- Dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Dodano do BIP dnia 13-04-2023 11:12:14